baner

NEWS

- Ukazały się

Fantasy Komiks #18


Egmont - logoDo dystrybucji trafił osiemnasty numer magazynu "Fantasy Komiks". Tradycyjnie zapraszamy do lektury przykładowych plansz.

Fantasy Komiks #18

Fantasy Komiks #18
Wydanie: I
Data wydania: Sierpień 2012
Seria: Fantasy Komiks,
Druk: kolor
Oprawa: miękka
Format: 170 x 260 mm
Stron: 148
Cena: 29,99 zł
Wydawnictwo: Egmont
ISBN: 978-83-237-4727-7

W tym tomie Fantasy komiks:

Przysięga, część 2 – Wciągająca, wielowątkowa opowieść polityczno-szpiegowska rozgrywająca się w świecie, w którym ludzie zajęli miejsce smoków i olbrzymów. Druga część cyklu przenosi akcję daleko na południe, do imperium Farkas. Tysiąc lat temu założył je król Bregor, który sprzymierzył się ze smokami i stanął na czele bitnego, okrutnego ludu Drekkarów. Teraz w Farkas rozgrywa się zacięta walka o władzę, a jednocześnie tajni wysłannicy imperium próbują wywołać wojnę domową w królestwie północnym, o czym opowiadała pierwsza część serii.

Łowcy smoków, część 3 – W rożnych zakątkach świata co jakiś czas pojawiają się smoki. Niszczą całe krainy, zabijają ludzi, ale najstraszniejszy jest promieniujący od nich Złoczar, który przekształca żywe istoty w potwory. Z bestiami walczą wojowniczki z Zakonu Łowców Smoków, ale gdy nie mogą ich pokonać, wzywają Siostry Zemsty. Te potężne czarownice odprawiają rytuał zabijający smoki, lecz jednocześnie niszczący całe życie w promilu setek mil. Złoczar powoduje także, że niektóre skały w legowisku potwora zamieniają się w kamienie szlachetne i przedmioty magiczne, dlatego tuż po śmierci bestii do jej opuszczonego schronienia ruszają łowcy skarbów.

W poszukiwaniu Graala część 4 – Najważniejszą misją króla Artura i jego honorowych wojowników miało być odszukanie świętego Graala, który przywróciłby pokój w Brytanii. Ciągle jednak władca i jego bliscy nie mogą się zająć tym zadaniem, gdyż muszą toczyć walki z Sasami, Piktami i zbuntowanymi wodzami, zaś czarownik Merlin wciąż próbuje pokrzyżować niecne plany wiedźmy Morgany. Obecnie Artur wyruszył do Bretanii, aby uwolnić brata, królowa Ginewra została pochwycona przez Piktów, a Merlin próbuje w innych światach ratować młodego Galaada. W tej sytuacji ktoś inny musi się okazać godnym znalezienia cudownego kielicha.

Stripy humorystyczne: Barbok i Blondella, Krasnoludy, Heroic Pizza.

Przykładowe plansze:
Fantasy Komiks #18 Fantasy Komiks #18 Fantasy Komiks #18 Fantasy Komiks #18 Fantasy Komiks #18 Fantasy Komiks #18 Fantasy Komiks #18 Fantasy Komiks #18 Fantasy Komiks #18




Komentarze

-Jeszcze nie ma komentarzy-