baner

NEWS

- Ukazały się

Assassin’s Creed Desmond - przykładowe plansze


wsqn Przykładowe plansze z pierwszej części serii "Assassin’s Creed" zatytułowanej "Desmond". Komiks zostanie wydany w miękkiej i twardej oprawie.

Assassin’s Creed #1: Desmond

Assassin’s Creed #1: Desmond
Scenariusz: Eric Corbeyran
Rysunki: Djillali Defali
Kolor: Raphael Hedon
Data wydania: 15 Listopad 2011
Seria: Assassin’s Creed,
Tłumaczenie: Marta Duda-Gryc
Oprawa: miękka
Format: 21x29 cm
Stron: 48
Cena: 19,99 zł
Wydawnictwo: Sine Qua Non

Desmond Miles, główny bohater opowieści i ostatni z Asasynów, został uwięziony w nowoczesnym laboratorium doświadczalnym Templariuszy. Nieświadomie jest poddawany testom mającym na celu rozszyfrowanie tajemnic cennego dziedzictwo, którego jest kustoszem. Służy do tego Animus, wysokiej klasy urządzenie pozwalające przeglądać przeszłość przy użyciu pamięci genetycznej.

Desmond przenosi się w czasy rzymskich namiestników, do burzliwej misji Aquliusa, później ratuje przed śmiercią Tamira, a w końcu przenosi się w czasy Ezio, zabójcy z renesansu. Wszystkie te postaci są z przodkami Desmonda Milesa.

Pod koniec historii Desmond z pomocą Lucy unika dalszej infiltracji przez templariuszy i ucieka oprawcom. Kobieta prowadzi go do kolejnego laboratorium gdzie nasz bohater spotyka Pacjenta 16. W ostatniej scenie ponownie przenosi się w przeszłość, co wprowadza go w drugą część komiksu.

[opis wydawcy]

Przykładowe plansze:
Assassin’s Creed #1: Desmond Assassin’s Creed #1: Desmond Assassin’s Creed #1: Desmond Assassin’s Creed #1: Desmond


Assassin’s Creed #1: Desmond (twarda oprawa)

Assassin’s Creed #1: Desmond (twarda oprawa)
Scenariusz: Eric Corbeyran
Rysunki: Djillali Defali
Kolor: Raphael Hedon
Data wydania: 15 Listopad 2011
Seria: Assassin’s Creed,
Tłumaczenie: Marta Duda-Gryc
Oprawa: twarda
Format: 21x29 cm
Stron: 48
Cena: 29,99 zł
Wydawnictwo: Sine Qua Non

Desmond Miles, główny bohater opowieści i ostatni z Asasynów, został uwięziony w nowoczesnym laboratorium doświadczalnym Templariuszy. Nieświadomie jest poddawany testom mającym na celu rozszyfrowanie tajemnic cennego dziedzictwo, którego jest kustoszem. Służy do tego Animus, wysokiej klasy urządzenie pozwalające przeglądać przeszłość przy użyciu pamięci genetycznej.

Desmond przenosi się w czasy rzymskich namiestników, do burzliwej misji Aquliusa, później ratuje przed śmiercią Tamira, a w końcu przenosi się w czasy Ezio, zabójcy z renesansu. Wszystkie te postaci są z przodkami Desmonda Milesa.

Pod koniec historii Desmond z pomocą Lucy unika dalszej infiltracji przez templariuszy i ucieka oprawcom. Kobieta prowadzi go do kolejnego laboratorium gdzie nasz bohater spotyka Pacjenta 16. W ostatniej scenie ponownie przenosi się w przeszłość, co wprowadza go w drugą część komiksu.

[opis wydawcy]



[ljc]


Komentarze

-Jeszcze nie ma komentarzy-