baner

NEWS

- Rozmaitości

''DragonBall Z: Budokai 2'' zmierza na Game Cube'a


Blisko rok po premierze na PS2, pod strzechy właścicieli Nintendo GameCube trafi DragonBall Z: Budokai 2. Gra będzie do nabycia jeszcze w te Święta. W jaki sposób Atari zamierza wynagrodzić graczom tak długi okres czekania?


Zanim o tym powiemy- podstawowe informacje o grze.
Rozpoczynając rozgrywkę gracz będzie miał do wyboru pięć trybów jej prowadzenia i 34 postaci do wyboru- każda z przypisanym sobie wachlarzem ciosów.
Tryby gry to: Versus, , World Tournament, Training, Practice oraz Dragon World (czyli Story Mode). Ten ostatni odbywa się na płaszczyznach- opowieści, walk w 3D oraz gry planszowej- tutaj bohaterowie poruszają się po płaszczyźnie zbierając power-upy i walcząc z przeciwnikami. W przeciwieństwie do wszystkich innych trybów gry, ten rozgrywany jest w turach. Jak można było się spodziewać, elementy narracyjne pochodzą z serialu animowanego. Każda misja ma jasno sprecyzowany cel, który polega z reguły na dotarciu przez daną postać do określonego punktu mapy.
W czasie wykonywania misji bohater będzie musiał pokonać niejednego przeciwnika (wtedy akcję widzieć będziemy rzecz jasna w 3D) i przystawać na wydzielonych polach celem przywrócenia energii. W czasie podróży do wyznaczonego celu będzie można się natknąć na pola oznakowane wizerunkami postaci z universum Dragon Ball Z. Podczas gdy niektóre z ich będą miały na gracza pozytywny wpływ- zwiększając jego statystki-, to inne mogą powodować efekt kompletnie przeciwny.
Pozostałe tryby gry nie charakteryzują się specjalnym nowatorstwem- Versus stawia dwóch graczy przeciwko sobie, World Tournament to walka na coraz to nowych planszach z nowymi przeciwnikami, zaś Training i Practice pomagają graczowi lepiej opanować daną postać.

Z niespodzianek, przygotowanych do wersji na GameCuba zaliczyć trzeba fakt, iż na niektórych z plansz można teraz walczyć także o zmierzchu. Niektóre postaci zyskały nowe wdzianka, gra zyskała także dwa nowe poziomy trudności- dla zaawansowanych graczy. Dodano także nowe kapsułki umiejętności, jak np. Sparking Capsule (przydatna do zdobywania extra gotówki). Gracze mogą też kontrolować ilość energii, z jaką bohater staje do walki w trybie Versus.

Gra na GameCube, poza nieco lepiej wyglądającym cell-shadingiem powinna także zyskać na płynności animacji.

[ign.com]


Komentarze

-Jeszcze nie ma komentarzy-